• حجاب، حکم الهی و تضمین‌کننده فعالیت تکاملی بانوان
  • اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان سوادکوهی
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه هفته دفاع مقدس در سوادکوه
  • کشف گنجینه‌های ملی و بین‌المللی در دفاع مقدس
  • جشنواره شعر تبری «نوج» آبان‌ماه برگزار می‌شود
  • برنامه ۲.۵ ساله برای اتمام پل کابلی پل‌سفید
  • هزار و ۷۰۰ نقطه رانشی راه‌های روستایی مازندران ایمن‌سازی می‌شود
  • معرفی یک هزار و ۵۳۰ طرح شیلاتی به بانک‌های عامل مازندران
  • ایران در انتظار خلق حماسه سیاسی دیگر در اسفندماه
  • تابستان داغ بدون قطع برق
  • بکارگیری ۴۸۲ تیم امدادی در خدمت‌رسانی به مردم
  • عصبانیت حامیان دولت قبل از پیشرفت‌های دولت سیزدهم
  • احداث زباله‌سوز در زیراب ۳۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ۹ دستور مهم رئیس‌جمهور برای برگزاری راهپیمایی اربعین
  • اینجا حوالی اردیبهشت بوی بهشت می‌آید
  • فرمانده کل سپاه: حماسه پرشکوه خان‌طومان نقطه اوج افتخار مردم مازندران است
  • پلمب پارک جنگلی شورمست سوادکوه به‌دلیل عدم رعایت عفاف و حجاب
  • Wie man gute Frauen zum Heiraten findet
  • ۲۵۰ مسجد مازندران آماده میزبانی از معتکفان/اعتکاف بهترین فرصت برای گسترش ارزش‌های دینی
  • ایران استقلال خود را تحکیم و استقلال بسیاری از کشورهای دوست را تثبیت کرد
  • برگزاری ۳۵۰ عنوان برنامه گرامیداشت دهه فجر در سوادکوه
  • فرود همای پیروزی بر باند قلب ایرانیان/پیروزی با آمدن حق محقق شد
  • نفسی برای مازندران نماند/ خشکسالی و آلودگی هوا زیر چتر سبز
  • سپاه مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی/کینه‌ورزی دشمنان نظام در جنگ ترکیبی نمایان شد
  • جانیان اروپایی و آمریکا ناتوان و مستاصل مقابل سپاه پاسداران
  • سنگرسازی در شهر هزار سنگر/۶ بهمن؛ حماسه‌ای از جنس آگاهی و وفاداری مردم دیار علویان
  • ماجرای عجیب کمبود اسکناس در عابر بانک‌ها چیست/خودپرداز خالی و مردم سرگردان!
  • باز هم افزایش زمان انتظار برای خانه‌دار شدن/چهار دهک اول چه زمانی صاحب خانه می‌شوند
  • سواد رسانه‌ای مدیران دولت سیزدهم
  • آستین‌های که با عشق بالا زده می‌شود/ خدمت‌رسانی به مردم در اردوی جهادی بهزیستی
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۹؛ ساعت ۲:۰۵
    کد خبر: 2539
    بازدید: 0 views
    می‌بینند، می‌فهمند، اما فی قلوبهم مرض‌اند
    پاره‌بینان تنها چیزهایی را می‌بینند که می‌خواهند و چیزهایی را نمی‌بینند که نمی‌خواهند، در نتیجه هیچگاه با افق‌های حقیقت مواجه نشده و در ظلمت تنگ نظری و غفلت خودخواهانه باقی می‌مانند و بیماری‌شان تشدید می‌شود.  

    به گزارش بلاغ، این روزها بوضوح می‌توان گروهی را دید که یا بیمارند و یا به ورطه بیماری و نابودی تدریجی وجدان و انسانیت کشانده می‌شوند، هرچند دارای ظاهری شیک و آنکادره با ادا واطوارهای خاص و حق بجانب هستند و غالباً دروغ‌ها را چنان با ظاهری فریبنده و بزرگ می‌گویند و با صدای بلند تکرار می‌کنند که کمتر به شنونده جرات شک و تردید می‌دهند.

    ماجرای صدور حکم سه شرور و زورگیری که با قمه به مردم حمله کرده و با مجروح کردن مغازه داران زورگیری می‌کردند و به ناموس مردم تجاوز کرده و بعد کاشف بعمل آمد که با حضور فعال در اغتشاش و فتنه سال ۸۸، میدانداری کرده و به آتش زدن بانک‌ها و پمپ بنزین‌ها و… معترف شده و اظهار داشتند که در خارج از کشور آموزش دیده و با سرویس‌های امنیتی و جاسوسی بیگانگان ارتباط داشته و دستورات آنان را در تخریب گسترده و تحریک مردم با دریافت دلارهای مزدوری به اجرا می‌گذاردند و سرانجام در حین ارتکاب مجرمانه و زورگیری از یک خانم آنهم در روز روشن توسط اقوام این خانم دستگیر شده و با محاکمه و حضور وکیل به اعدام محکوم شدند.

    سطح و حجم تخریب اقدام‌های این سه نفر و تحریک به تخریب از سوی آنها در آن حدی بود که نتیجه آن، خسارات نجومی در سطح ملی را رقم زد.

    اینکه فرد یا افرادی اقدام به جرائمی اجتماعی و ایجاد رعب و وحشت کنند و عده‌ای را مورد ایذاء و آزار خود قرار دهند و امنیت عمومی را مخدوش کنند و برای رهایی از پیامدهای قضایی و جزایی اقدامات خود با استفاده از ابزارهایی رهایی یابند، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و تحقق عدالت امکان ناپذیر و داستانی باورناپذیر خواهد بود.

    حال اگر محاکم قضایی بر روال قانونی بخواهند حکم را مورد تجدیدنظر قرار دهند، مسئله‌ای نیست و هیچ نباید به اذهان مردم راه یابد که این تجدیدنظر براساس فشارهای پیرامونی و رسانه‌ای و یا احیاناً جوسازی‌های چند سلبرتی صورت می‌گیرد که بواقع سم خطرناکی است که نمی‌توان از آثار مهلک آن جلوگیری کرد.

    آنچه که فوق‌العاده در میان دنیایی از هیاهوی تبلیغاتی و جنجال‌های هدفمند مهم است، نگاه درست و موشکافانه آحاد مردم به‌خصوص نخبگان و فرهیختگان جامعه به مسائل داخلی ایران و جهان و نوع جبهه‌گیری بیگانگان با مسائل کشور ما و قرار گرفتن عده‌ای در داخل کشور در اجرای سناریوهای دشمنان انقلاب است.

    آنانی که هزاران نکته مثبت و انسانی و منحصر بفرد این کشور و ملت ایران و نظام اسلامی را نمی‌بینند و تحت تدبیر بیگانگان وارد میدانی می‌شوند که صحنه‌گردان اصلی آن دشمنان دین و دنیای این ملت هستند، نمی‌توان به آنها اعتماد کرد و آنها را که همواره برای اجرای نقش نیابتی، تخریب بنیان اعتقادی ملت مسلمان را مورد هدف قرار می‌دهند، سرزنش نکرد و آنان را خائن عامد یا جاهل ندانست.

    به چند مورد امیدبخش که توسط بنیادها و نهادهای غیر دولتی در کشورمان انجام می‌شود و چیزی جز زیبایی و تلاش انسانی برای خدمت به جامعه ایرانی است توجه فرمائید تا روشن گردد که چرا این اقدام‌های فوق‌العاده به چشم عده‌ای مدعی نمی‌آید، آنگاه مثل مگس می‌روند و روی زخم‌هایی از جنس بی‌قیدی‌ها و لاابالی‌گری‌ها می‌نشینند و عفونت را ترویج و گسترش می‌دهند.

    مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) چند روز قبل گفت: در سال گذشته طرح‌های اشتغال محور بنیاد ۳۰ هزار طرح بوده، با توجه به اینکه در سال جهش تولید قرار داریم امسال به ۶۰ هزار طرح رسیده است و اکنون روزانه ۳۰۰ طرح اشتغال محور در کشور در حال اجراست.

    سید امیرحسین در ادامه اظهار کرد: در ابتدا مقام معظم رهبری از بنیاد برکت دستور ساخت یک هزار مدرسه در کشور صادر کردند و تا مهر امسال یک هزار و ۹۰۰ مدرسه به بهره‌برداری می‌رسد.

    وی افزود: در سایر بخش‌های عمرانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ مسجد و موسسه فرهنگی، بیش از ۱۲ بیمارستان و بیش از ۲۴۰ خانه سلامت و بهداشت در کشور ساخته‌شده است.

    مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن محرومین در کشور خبر داد و گفت: آب‌رسانی به یک هزار روستا آغازشده که تاکنون به ۵۰۰ روستا آب‌رسانی انجام شد.

    مدنی بابیان اینکه ۴۷ هزار طرح سحاب در روستاهای کشور اجراشده است عنوان کرد: در قالب این طرح اشتغال‌زایی در ۸ هزار روستا در حال انجام است.

    و یا به این خبر توجه فرمائید: پس از تصمیمات به موقع قوه قضائیه در اعطای مرخصی به بیش از ۱۱۴ هزار زندانی در موج اول همه‌گیری بیماری کرونا، با همکاری مشترک سازمان زندان‌ها و بنیاد مستضعفان، تفاهم‌نامه ای امضاء شد که بر مبنای آن ۲۵۷۴ زندانی جرایم غیر عمد و جرایم مالی از زندان آزاد می‌شوند و به آغوش خانواده بازمی‌گردند.

    اعلام خبر توزیع بیش از ۳میلیون سبد کالا بین محرومین و آسیب‌دیدگان از کرونا از سوی گروه‌های مردمی در اجابت دعوت مقام معظم رهبری با عنوان رزمایش مواسات و کمک مومنانه، که صحنه‌های زیبایی از همدلی و اتحاد و وفاق ملی بر محور ولایت را به نمایش گذارد، چگونه این حرکت حماسی و بی‌نظیر از سوی سلبرتی‌های نق‌زن و غرولندکن دیده نشد و گوش‌شان هیچ‌یک از آهنگ مومنانه این ملت را نشنید، اما همین چشمانی که سرکوب ددمنشانه دولت‌های آمریکا و اروپا در برخورد با مردم خودشان را نمی‌بیند و صدای مظلومیت و شکسته شدن استخوان معترضان به‌جان آمده این کشورها را نمی‌شنود، فوراً برای بازی در زمین دشمنان ملت ایران و بشریت می‌دود و گوشش همواره برای شنیدن فراخوان‌های این شیاطین تیز و آماده است؟!.

    چه زیبا و گویا و رسا قرآن مجید در آیات ابتدایی سوره بقره وصف این گروه را نمود که هنگامی با اهل ایمان این گروه مواجه می‌شوند، می‌گویند ما ایمان آوردیم و چون با شیاطین خلوت می‌کنند، می‌گویند: بدون شک ما باشمائیم، ما با تظاهر به ایمان، مومنان را مسخره می‌کنیم؛ آنگاه خداوند می‌فرماید: خدا آنان را به کیفر این کار منافقانه در دنیا و آخرت عذاب خواهد کرد و آنان را در سرکشی و تجاوزشان مهلت می‌دهد تا در گمراهی‌شان سرگردان و حیران بمانند.

    قرآن در توصیف آنانی که شیاطین را دوست خود برمی‌گزینند، می‌فرماید: آنان کر و لال و کورند و از گمراهی و ضلالت به سوی هدایت و حقیقت باز نمی‌گردند، چراکه در دل آنان بیماری نفاق است (فی قلوبهم مرض، فزادهم‌الله مرضا و لهم عذاب الیم بما کانوا یکذبون).
    بنابراین، اگر این گروه به خود نیایند و متنبه نشوند و به راه خداوند و ملت و نظام خویش باز نگردند، هیچ چیزی و هیچ کسی نمی‌تواند آنها را نجات دهد و از مرداب ضلالت و تباهی برهاند. سلبرتی‌ها و هم مدعیان دروغین! فرصت را دریابید که زمان را نمی‌توان بازگرداند و به جبران مافات پرداخت. پشیمانی در وقت نامعلوم توبه دیگر سودی به حال‌تان نخواهد داشت.
    محمداسماعیل امام‌زاده



    مرجع : بلاغ

    بر چسب ها:
    

    نظر شما:

    1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
    2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
    3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
    4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
    5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
    نام *
    ایمیل *