• حجاب، حکم الهی و تضمین‌کننده فعالیت تکاملی بانوان
  • اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان سوادکوهی
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه هفته دفاع مقدس در سوادکوه
  • کشف گنجینه‌های ملی و بین‌المللی در دفاع مقدس
  • جشنواره شعر تبری «نوج» آبان‌ماه برگزار می‌شود
  • برنامه ۲.۵ ساله برای اتمام پل کابلی پل‌سفید
  • هزار و ۷۰۰ نقطه رانشی راه‌های روستایی مازندران ایمن‌سازی می‌شود
  • معرفی یک هزار و ۵۳۰ طرح شیلاتی به بانک‌های عامل مازندران
  • ایران در انتظار خلق حماسه سیاسی دیگر در اسفندماه
  • تابستان داغ بدون قطع برق
  • بکارگیری ۴۸۲ تیم امدادی در خدمت‌رسانی به مردم
  • عصبانیت حامیان دولت قبل از پیشرفت‌های دولت سیزدهم
  • احداث زباله‌سوز در زیراب ۳۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ۹ دستور مهم رئیس‌جمهور برای برگزاری راهپیمایی اربعین
  • اینجا حوالی اردیبهشت بوی بهشت می‌آید
  • فرمانده کل سپاه: حماسه پرشکوه خان‌طومان نقطه اوج افتخار مردم مازندران است
  • پلمب پارک جنگلی شورمست سوادکوه به‌دلیل عدم رعایت عفاف و حجاب
  • Wie man gute Frauen zum Heiraten findet
  • ۲۵۰ مسجد مازندران آماده میزبانی از معتکفان/اعتکاف بهترین فرصت برای گسترش ارزش‌های دینی
  • ایران استقلال خود را تحکیم و استقلال بسیاری از کشورهای دوست را تثبیت کرد
  • برگزاری ۳۵۰ عنوان برنامه گرامیداشت دهه فجر در سوادکوه
  • فرود همای پیروزی بر باند قلب ایرانیان/پیروزی با آمدن حق محقق شد
  • نفسی برای مازندران نماند/ خشکسالی و آلودگی هوا زیر چتر سبز
  • سپاه مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی/کینه‌ورزی دشمنان نظام در جنگ ترکیبی نمایان شد
  • جانیان اروپایی و آمریکا ناتوان و مستاصل مقابل سپاه پاسداران
  • سنگرسازی در شهر هزار سنگر/۶ بهمن؛ حماسه‌ای از جنس آگاهی و وفاداری مردم دیار علویان
  • ماجرای عجیب کمبود اسکناس در عابر بانک‌ها چیست/خودپرداز خالی و مردم سرگردان!
  • باز هم افزایش زمان انتظار برای خانه‌دار شدن/چهار دهک اول چه زمانی صاحب خانه می‌شوند
  • سواد رسانه‌ای مدیران دولت سیزدهم
  • آستین‌های که با عشق بالا زده می‌شود/ خدمت‌رسانی به مردم در اردوی جهادی بهزیستی
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹؛ ساعت ۷:۴۲
    کد خبر: 1867
    بازدید: 0 views
    آمریکا، «اورشیلم» جدید برای صهیونیست‌ها؛
    نابودی اسرائیل، عمق راهبرد اعتقادی انقلاب اسلامی/ روز قدس، رنسانس اسلام برای تغییر معادلات جهان
    نتیجه ظلم و فساد چیزی جز نابودی نیست حتی اگر با لطائف‌الحیل به تاخیر افتد، اما سرانجامی محتوم در انتظارش است چنانکه الملک یبقی مع‌الکفر و لایبقی مع‌الظلم"، اتحاد جماهیر شوروی را نابود کرد و ناقوس مرگ اسرائیل نیز به‌صدا در آورد و شمارش معکوس این نابودی مدتهاست که شروع شده است.

    به گزارش پیام سوادکوه، در پایان سال ۱۹۴۸ دولت جعلی صهیونیستی جدیدی به نام “اسرائیل” در فلسطین تاسیس شد. همانطور که همه ما امروز خوب می‌دانیم، شرائط و انگیزه جعل این دولت، تراژدی غمبار و مرگ‌آفرینی را در منطقه ایجاد کرد که امروز بدون اغراق، تمام جهان را در آستانه جنگ جهانی قرار داد.

    رژیمی که حیاتش در گرو مرگ آزادگان است
    رژیم اشغالگر قدس برای ادامه حیات غاصبانه خود، چاره‌ای جز ایجاد درگیری برای جهان اسلام، به خصوص ایران اسلامی که شعار غیرقابل تغییر خود را نابودی این غده سرطانی قرار داده، ندارد تا جمهوری اسلامی ایران و دنیای اسلام آنچنان درگیر مسائل فرعی و مشغول به دهها و صدها مسئله شوند و هیچ وقت فراغت بدست نیاورند تا به موضوع قدس و فلسطین و نابودی اسرائیل غاصب بپردازند.

    بدین جهت است که در پس سیاست استراتژیک خود، همواره پروژه‌های متعدد جنگ و درگیری و نسل‌کشی را با استفاده از ظرفیت امریکائیها علیه ایران اسلامی و مسلمانان جهان به اجراء می‌گذارد که پدیده “داعش”، یکی از خطرناک‌ترین این پروژه‌هاست.

    سیاست صهیونیست‌ها: اختلاف بیانداز و غصب کن
    آن روزی که انگلیسی‌ها با قدرت امپراطوری خود، نام بریتانیای کبیر را بر خود نهاده بودند، برای اجرای دکترین “اختلاف بیانداز و حکومت کن” خود، وهابیت را برای اهل تسنن و بهائیت را برای شیعیان بوجود آورده بودند، قصدشان ایجاد درگیری و مسلمان‌کشی توسط خود مسلمانان بود تا هیچ‌گاه جهان اسلام با وحدت و همدلی به قدرت بزرگ جهانی مبدل نشوند و بساط ظلم و بیدادگری انگلیس‌ها را برنچینند.

    با همان انگیزه، صهیونیست‌ها نیز امروز از همان دکترین استفاده می‌کنند، ضمن آن که تجربه‌های قبلی انگلیسی‌ها و امریکائی‌ها در اختیارشان قرار دارد و ظرفیت‌های: اقتصادی، سیاسی، نظامی، علمی و… غرب و اروپا نیز در خدمت صهیونیست‌هاست. بنابراین، پشت اشغال قدس و ظلم سالیان سال به فلسطینیان، تنها چند صهیونیست خون‌آشام قرار ندارد، بلکه حکومت‌های غرب و اروپا از این غاصب ددمنش حمایت و پشتیبانی می‌کنند، والا تاکنون چندبار رژیم پوشالی اسرائیل کفن پوسانده بود.

    با شکل‌گیری انقلاب اسلامی و تثبیت شعار “نابودی اسرائیل به عنوان غده سرطانی منطقه” در جهان اسلام و پی بردن نظام سلطه جهانی به غیرقابل تغییربودن این شعار، صهیونیست‌ها محکم به امریکا چسبیدند و برای آنها اسرائیل، موضوعی حاشیه‌ای و موجود جغرافیایی کوچکی تلقی شد که شاید بقاء یابد و شاید هم نابود شود.

    آمریکا، اورشیلم جدید برای صهیونیست‌ها
    آنها مصمم‌اند تا رویای صهیونیستی را در امریکا تحقق بخشند. بدین جهت، آمریکا امروز کاملاً به اورشلیم جدید و مرکز ثروت و قدرت صهیونیسم تبدیل شده است. روزنامه هاآرتص، که یکی از پرنفوذترین روزنامه‌های اسرائیلی است، می‌نویسد: یهودیت امریکا در توانایی تعیین سیاست‌ها، قدرت شماره یک امریکا و جهان است،…،نفوذ سیاسی یهودیان در امریکا بی‌سابقه است و یهودیان عصر طلایی خود را در امریکا سپری می‌کنند.

    آنچه امروز بیشتر آمریکایی‌ها نمی‌دانند و جامعه یهودی دوست دارد مخفی بماند، نفوذ فزاینده مالی، فرهنگی و اجتماعی جامعه یهود آمریکاست. حقیقت آن است که یهودیان فراوانی در آمریکا فقیرند، اما صهیونیست‌های حاکم بر آمریکا، که سعی دارند خود را یهودی بنامند تا با جامعه یهودیان آمریکا و جهان پیوند بخورند، اکثریت میلیاردها یا ابرثروتمندان آمریکا را تشکیل می‌دهند که مدیریت بر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواهان را نیز در اختیار دارند و این، زمانی روشن و شفاف می‌شود که نگاهی به فهرست مالکان صنایع و کانون‌های ثروت و قدرت در آمریکا بیاندازیم که این مقال، قادر به ارائه آن بدلیل طولانی بودن این فهرست‌ها نیست. سند متقن و بلاتردید در این زمینه، عمق سرسپردگی استراتژیک سرمایه‌داران، روسای جمهور، روسای احزاب مطرح، رسانه‌ها، هالیود، ورزش و… امریکا به صهیونیست‌ها و رژیم جعلی اسرائیل است.

    نابودی اسرائیل، عمق راهبرد اعتقادی انقلاب اسلامی
    لذا، دنیای اسلام و مسلمانان باید نیک بدانند که در حال مبارزه با استکبار جهانی برای نابودی صهیونیست و آزادسازی قدس هستند و برای چنین هدف مقدسی، باید صحنه نبرد را به خوبی بشناسند و توان لازم را برای این نبرد به صحنه آورند.

    آزادسازی قدس به مردان و زنان پاک‌باخته‌ای نیازمند است که محصول پاک و الهی رمضان‌المبارک باشند. نابودی صهیونیست و اشغال‌گری، نیاز به ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی دارد که این فرایند، تولید مخصوص ماه پرفضیلت رمضان است.

    کسی که از مهمانی یک ماهه خداوند می‌آید، دارای بینشی وسیع و عمیق و نگاه تیزبین نسبت به محیط جهانی و پیرامونی خود است.

    در ذیل چنین بینشی، داعش و تندروی و افراطی‌گری باید تحلیل شود و شعارهای تند اسلامی این گروه‌ها نباید بهیچوجه جدی تلقی شود، چرا که با همین شعارها آنها می‌توانند به جنگ اسلام و آئین رسول‌الله(ص) بیایند، آنچنانکه در تمام طول تاریخ چنین بوده است.

    روز قدس، رنسانس اسلام برای تغییر معادلات جهان
    روز قدس، روز نمایش بیداری جهان اسلام و سرآغاز وحدت امت اسلامی علیه ظلم و بیدادگری و آزادسازی همه سرزمین‌های اسلامی از زیر یوغ مستکبران بویژه قدس عزیز است.

    روز قدس با فریادی به خروش همه مسلمانان جهان، می‌خواهد بگوید که مرگ غاصبان و صهیونیستها حتم‌الوقوع است و تاخیر در آن، به معنای انصراف جهان اسلام از این هدف مقدس نیست و دیری نخواهد پائید که فرزندان رشید اسلام، این آرمان دینی را محقق سازند.

    به وعده خداوند در نابودی شیاطین ایمان کامل داریم و در فروغ این ایمان، سخت معتقد به نابودی کامل رژیم اشغال‌گر قدس هستیم.

    نه کرونا و نه هیچ چیز دیگر مانع نابودی اسرائیل نیست
    صهیونیست‌ها بخوبی می‌دانند که نه کرونا و نه هیچ عامل دیگری نمی‌تواند آزادگان جهان را از نابودی غده سرطانی اسرائیل باز بدارد و به این دلخوش نیستند که امسال شرائط کرونایی به مسلمانان و احرار جهان اجازه تظاهرات میلیونی و جهانی را نمی‌دهد. کینه مقدسی که در دل همه موحدان و انقلابیون جهان وجود دارد، روز بروز مشتعل‌تر می‌شود و بزودی لهیب آن تمام وجود صهیونیستها را فرا خواهد گرفت و در گام نخست، فروپاشی رژیم جعلی اسرائیل را به جشن و سرور جهانیان خواهد نشاند.



    مرجع : بلاغ

    بر چسب ها:
    

    نظر شما:

    1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
    2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
    3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
    4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
    5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
    نام *
    ایمیل *