• حجاب، حکم الهی و تضمین‌کننده فعالیت تکاملی بانوان
  • اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان سوادکوهی
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه هفته دفاع مقدس در سوادکوه
  • کشف گنجینه‌های ملی و بین‌المللی در دفاع مقدس
  • جشنواره شعر تبری «نوج» آبان‌ماه برگزار می‌شود
  • برنامه ۲.۵ ساله برای اتمام پل کابلی پل‌سفید
  • هزار و ۷۰۰ نقطه رانشی راه‌های روستایی مازندران ایمن‌سازی می‌شود
  • معرفی یک هزار و ۵۳۰ طرح شیلاتی به بانک‌های عامل مازندران
  • ایران در انتظار خلق حماسه سیاسی دیگر در اسفندماه
  • تابستان داغ بدون قطع برق
  • بکارگیری ۴۸۲ تیم امدادی در خدمت‌رسانی به مردم
  • عصبانیت حامیان دولت قبل از پیشرفت‌های دولت سیزدهم
  • احداث زباله‌سوز در زیراب ۳۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ۹ دستور مهم رئیس‌جمهور برای برگزاری راهپیمایی اربعین
  • اینجا حوالی اردیبهشت بوی بهشت می‌آید
  • فرمانده کل سپاه: حماسه پرشکوه خان‌طومان نقطه اوج افتخار مردم مازندران است
  • پلمب پارک جنگلی شورمست سوادکوه به‌دلیل عدم رعایت عفاف و حجاب
  • Wie man gute Frauen zum Heiraten findet
  • ۲۵۰ مسجد مازندران آماده میزبانی از معتکفان/اعتکاف بهترین فرصت برای گسترش ارزش‌های دینی
  • ایران استقلال خود را تحکیم و استقلال بسیاری از کشورهای دوست را تثبیت کرد
  • برگزاری ۳۵۰ عنوان برنامه گرامیداشت دهه فجر در سوادکوه
  • فرود همای پیروزی بر باند قلب ایرانیان/پیروزی با آمدن حق محقق شد
  • نفسی برای مازندران نماند/ خشکسالی و آلودگی هوا زیر چتر سبز
  • سپاه مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی/کینه‌ورزی دشمنان نظام در جنگ ترکیبی نمایان شد
  • جانیان اروپایی و آمریکا ناتوان و مستاصل مقابل سپاه پاسداران
  • سنگرسازی در شهر هزار سنگر/۶ بهمن؛ حماسه‌ای از جنس آگاهی و وفاداری مردم دیار علویان
  • ماجرای عجیب کمبود اسکناس در عابر بانک‌ها چیست/خودپرداز خالی و مردم سرگردان!
  • باز هم افزایش زمان انتظار برای خانه‌دار شدن/چهار دهک اول چه زمانی صاحب خانه می‌شوند
  • سواد رسانه‌ای مدیران دولت سیزدهم
  • آستین‌های که با عشق بالا زده می‌شود/ خدمت‌رسانی به مردم در اردوی جهادی بهزیستی
  • ۹ خرداد ۱۳۹۹؛ ساعت ۲:۵۴
    کد خبر: 1882
    بازدید: 0 views
    گنده‌لاتی آمریکا و اقتدار نیروی انتظامی انقلابی‌ ایران/ عصبانیت شیطان بزرگ نشانه موفقیت ناجا است
    شاخص انقلابی بودن نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران زمانی به کمال رسید که در رأس دشمنان بشریت، یعنی آمریکای تروریست، از این نیرو دردمند شد و نیروهای انتظامی انقلابی کشورمان را در لیست تحریم‌های بی‌خاصیت خود قرار داد و این جای تبریک صمیمانه به آحاد این نیروی خدوم و سرفراز دارد.

    به گزارش پیام سوادکوه، آمریکا به عنوان گنده لات بی‌سروپای جهان، که همه تروریست‌های خرد و کلان جهان را زیر چتر مدیریت قلدرانه خود دارد، در راستای اقدامات مذبوحانه و خودنمایانه خود، اقدام به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و فرمانده رشید و دلاور این نیرو کرد. تلاشی که در تحریم شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله جنتی، به استیصال این ببرکاغذی مدعی ابرقدرتی جهان انجامید و ثابت کرد که دست آمریکا به هیچ جایی بند نیست و برای مطرح کردن دائمی خود ناچار است موضوعاتی از جمله تحریم‌های مضحک را مطرح کند تا از صرافت خود را نیاندازد، غافل از اینکه مضحکه افکار عمومی جهان شده و خدمت شایانی به جمهوری اسلامی ایران برای اتکاء به ظرفیت‌های بی‌بدیل خود می‌نماید و مصداق: عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، می‌شود.
    چرا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران؟
    نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بدلیل اعتقاد عمیق به مبانی مردم‌سالاری دینی و برخورداری از روحیه انقلابی، با اتکاء به مردم، از موفق‌ترین نیروهای انتظامی جهان در برقراری نظم و امنیت پایدار مردم‌محورانه توانست به عنوان عضو برجسته پلیس بین‌الملل یا اینترپل، در مقابله با جرائم سازماندهی شده، مسیر بین‌المللی ترانزیت مواد مخدر جهان از منطقه حساس خاورمیانه را دچار چالش جدی و ناامن برای قاچاقچیان بین‌المللی کند که در این ارتباط، آمریکا نیز به ‌عنوان شبکه‌گردان مافیای مواد مخدر جهان نیز متضرر و بعضاً منافع جهانی او بویژه از منبع غنی تحت اشغال خود یعنی افغانستان، توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران آسیب جدی دیده است.

    در کنار عملکرد موفق داخلی و خارجی نیروی انتظامی کشورمان، آنچه که آمریکا را به‌شدت عصبانی کرده، خنثی کردن توطئه آشوب‌های داخلی ایران توسط نیروی انتظامی مقتدر و مردمی ایران است که کانون‌های پرهزینه توطئه‌های آمریکایی و سوزانده‌شدن عوامل و سرمایه‌های آمریکا در ایران را در پی داشته است.

    یکی از کارکردهای تحسین‌برانگیز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، مبارزه منطقه‌ای با تشکیلات جهانی تهیه و توزیع مواد مخدر است. همه می‌دانند که ایران در مسیر استراتژی ترانزیت جهانی مواد مخدر قرار دارد و تاکنون برای عدم ورود مواد مخدر از طریق مسیر ایران به اروپا بیش از ۴هزار شهید داده است.

    نیروی انتظامی در نوک پیکان مبارزه با مواد مخد و قاچاق
    سردار مومنی، دبیر کل ستاد مبارزه با موادمخدر، میزان کشف سالانه مواد مخدر در ایران را۸۰۰ تنی موادمخدر ذکر کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران با تمام توان درحال مبارزه با این پدیده شوم است، کشورهای دیگر می‌توانند با موادمخدر مبارزه کنند اما انجام نمی‌دهند درحالیکه جمهوری اسلامی ایران می‌خواهد با این پدیده شوم مبارزه کند اما با تحریمها این اجازه را به کشورمان نمی‌دهند.

    وی یادآور شد: کشورهای دیگر باید سهم خود را در مبارزه با موادمخدر ادا کنند و ما نیاز به تشویق آنها نداریم، چرا سایر کشورها باید تماشاگر باشند، ما برای بیش از دو هزار کیلومتر در چند سال گذشته برای انسداد مرز هزینه کردیم، در ۳۰ سال گذشته با تشکیل ستادمبارزه با موادمخدر ۴۱ هزار عملیات با کشف ۱۲ هزار تن موادمخدر صورت گرفت که منجر به شهادت قریب ۴۰هزار نفر شد و این عملیاتها ۱۲ هزار جانباز و مجروح برجای گذاشت.

    دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر تصریح کرد: ۵ درصد جمعیت جهان در امریکا وجود دارد و ۲۰ درصد زندانیان جهان، معادل بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار زندانی در این کشور قرار دارند و ۴۷ درصد از زندانیان در امریکا به طور مستقیم مرتبط با موادمخدر هستند. در سال ۲۰۱۷، ۷۰ هزار نفر در امریکا به دلیل مصرف موادمخدر فوت کردند که در ایران این آمار حدود ۳ هزار و ۶۰۰ نفر بود.

    ویژگی امنیت در ایران، مردم‌پابگی آن است
    همان‌طور که دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ذکر کرد، جمهوری اسلامی ایران با میدانداری نیروی انتظامی علی‌رغم مبارزه بی‌امان با باندهای مافیایی مواد مخدر و اهدای قریب ۴هزار شهید، توانست تا حد زیادی بار فشار مواد مخدر را از دوش کشورهای منطقه بویژه اروپا و غرب بردارد و در اوج تحریم با اتکاء به ظرفیت خلاقانه داخلی، امنیت کشور و رسیدگی به مراجعات مردم در حوزه‌های مختلف را در کنار دست‌یابی مقتدرانه بر بسترهای جرم‌خیز تامین کند.

    امریکا می‌بیند در کشورش با وجود بیش از دهها واحد امنیتی و انتظامی، هنوز نتوانسته امنیتی بسان ایران را به شهروندانش تقدیم کند، ولی در کشور ایران با وجود سال‌ها تحریم و فعالیت جریان‌های وابسته به سازمان‌های امنیتی بیگانه در جهت برهم زدن نظم و امنیت، شهروندان ایرانی از بالاترین و پایدارترین ضریب امنیتی و آرامش برخوردارند، فکر می‌کند با راه‌اندازی یک جو و عملیات روانی بتواند موجی از اضطراب و نگرانی را برای ایرانیان بوجود آورد، غافل از اینکه موضوع امنیت در ایران بر پایه مشارکت جدی مردم با شعار هر ایرانی، یک نیروی امنیتی و انتظامی، است که تاکنون توانسته انواع گوناگون توطئه‌های پیچیده بیگانگان و مزدوران داخلی‌شان را خنثی و نقش بر آب کند.

    نیروی انتظامی، قاطع در صیانت از امنیت کشور
    آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا اظهار کرد: این امر نشان‌دهنده کارآمدی نیروی انتظامی که در حفظ امنیت و در مبارزه با عوامل و مزدوران آمریکا در داخل بسیار خوب عمل کرده است.

    وی به اقتدار پلیس فتا نیروی انتظامی در برخورد با جرائم سایبری و فضای مجازی تأکید و عنوان کرد: تحریم آمریکا یک اقدامی تکراری و بی‌اثر است و رشد ما از تحریم‌ها نشأت می‌گیرد و این تحریم‌ها، فرصت‌های شگرفی در خودکفایی جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده است.

    نماینده ولی‌فقیه در مازندران بابیان اینکه تحریم نهاد نظامی و دفاعی ایران با اهداف خاصی صورت می‌گیرد اظهار کرد: قدرت و بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی ایران منجر به افزایش امنیت و ثبات داخلی و منطقه‌ای شده است و این موضوع برای دشمنان به‌ویژه آمریکا خوشایند نیست و از این بابت هرچند گاهی باهدف کاهش امنیت، نهادهای انقلابی و نظامی و دفاعی ما را تحریم می‌کند که البته تاکنون نه‌تنها منجر به کاهش امنیت نشد بلکه مورد انسجام بیشتر و افزایش امنیت شده است.

    نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: دشمنان به سرکردگی آمریکا در دوره های مختلف برنامه ریزی زیادی کرده بودند که بتوانند امنیت کشور را با چالش مواجه و به اهداف خود برسند، اما با تدبیر کم نظیر رهبر معظم انقلاب، صلابت نیروهای نظامی و انتظامی و هوشیاری مردم این توطئه نیز خنثی شد.

    تحریم، مضحکی برای تمسخر تحریم‌کننده
    آیت‌الله سیدرحیم توکل در گفت‌وگو به خبرنگار بلاغ در واکنش‌ به تحریم‌های آمریکا علیه نیروی انتظامی اظهار کرد: آمریکا از زمانی که ترامپ روی کار آمد یک برنامه‌ای را به اجرا گذاشت که با برنامه‌های سایر روسای جمهور قبلی متفاوت است.

    نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در خصوص اقدام اخیر آمریکایی‌ها علیه نیروی انتظامی؛ اعلام کرد: نیروی انتظامی مال این نظام است و نیروی نظامی از رهبری خط می‌گیرد و یک نهاد مردمی است و لذا از آنجا که امریکا با نظام، رهبری و مردم مخالف است، با یاران آن‌ها نیز مخالفت می‌کند.

    آیت‌الله توکل متذکر شد: تحریم علیه نیروی انتظامی، امر تازه‌ای نیست؛ هر کس یار این انقلاب باشد، در تیر رس تحریم امریکا است و این تحریم‌ها، هیچ نتیجه‌ای را برایشان به دنبال نخواهد داشت.

    فرزندان ایران در نیروی انتظامی تنها گوش به فرمان رهبرشان دارند
    سردار مرتضی میرزایی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به تحریم نیروی انتظامی از سوی دولت و وزارت خزانه‌داری آمریکا، این اقدام ددمنشانه و کینه توزانه استکبار جهانی غرب علیه ناجا را محکوم کرد.

    فرمانده نیروی انتظامی مازندران تصریح کرد: تحریم های اخیر دولت مستکبر آمریکا علیه نیروی انتظامی، همچون تحریم های بین المللی و نفتی علیه ملت مظلوم ایران، نشانه درایت و رشادت های جوانمردانه سربازان ولایت در مسیر استقلال، آزادی و آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

    این مسئول ادامه داد: بی شک این اقدامات حربه‌ای نخ‌ نما شده و فاقد ارزش و تأثیر است و نشان می دهد که نیروی انتظامی در مسیر درست حرکت کرده و مدافع ارزش های اسلامی است و این تهدید ها و تحریم ها نه تنها موجب عقب نشینی و کوتاه آمدن سربازان ولایت نمی‌شود، بلکه عزم آنان را در دفاع از حقوق مردم و تمامیت ارزی کشور جزم تر خواهد کرد.

    وی ضمن تبریک و احترام به سربازان دلیر رهرو ولایت به جهت به لرزه انداختن اندام مستکبران و پیشبرد صحیح اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: ارتقای نظم و انضباط پایدار اجتماعی و امنیت انتظامی فراگیری کشور حاصل تلاش بی‌وقفه و روحیه جهادی کارکنان جان برکف این نیروی مومن، انقلابی، متعهد و مردمی است.

    امنیت درون‌پایه مصون از هرگونه تحریم و تاثیرپذیری خارجی
    محسن رحمانی، کارشناس مسائل سیاسی، بر شکست سیاست تحریمی ایالات‌متحده آمریکا تأکید کرد و گفت: چهل سال است که آمریکا در حال تحریم افراد و نهادهای وابسته به‌نظام جمهوری اسلامی ایران است ولی در این چهل سال نه‌تنها ایران در نقطه‌ضعف قرار نگرفت بلکه در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و امنیتی پیشرفت‌های شگرفی کرده است.

    وی تصریح کرد: پیش‌ازاین آمریکا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه  قدس را که در خط مقدم مبارزه با تروریسم قرار داشتند را تحریم کرده بود که نشان داد این کشور بیش از اینکه به سمت صلح حرکت کند به دنبال تنش‌زایی، فتنه‌انگیزی، تروریسم پروری و کلاه‌برداری سیاسی و مالی از برخی کشورها است.

    رحمانی بیان کرد: در سال‌های پس از انقلاب اسلامی همواره آمریکا از اقتدار، عزت، استقلال و ثبات جمهوری اسلامی ایران ترس و وحشت داشته و به هر مکر و نحوی به دنبال خدشه به این امنیت بوده و این بار به دلیل عدم تحقق نقشه‌های خود و همچنین از اقتدار و صلابت نیروی انتظامی به وحشت و اضمحلال رسیده است.

    قاطعیت نیروی انتظامی در برقراری امنیت، موجب خشم دشمنان شده است
    کیوان مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در تقبیح اقدام نابخردانه آمریکا علیه نیروی انتظامی اظهار کرد: این‌گونه حرکات براثر شکست‌هایی است که آمریکایی‌ها در جبهه‌های مختلف متحمل می‌شوند و از طرف دیگر حساسیت آمریکا نشانگر اقتدار و تأثیرگذاری نیروی انتظامی قهرمان ما در عرصه‌های مختلف است و هیچ تأثیر منفی بر روند و بالندگی نیروی انتظامی ندارد.

    نماینده مردم قائم‌شهر،سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گستردگی مأموریتی نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف و نقش ارزشمند آن در تأمین امنیت پایدار مرزها، مبارزه بی‌امان با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، حفظ نظم و امنیت داخل و ارتقاء روزافزون کارآمدی در همه عرصه‌های اجتماعی امنیتی و فرهنگی عنوان کرد: حقیقتاً نیروی انتظامی از رویش‌های انقلاب اسلامی و موجب دلگرمی ملت است.

    وی اقتدار و قاطعیت در مقابله با قانون ستیزی، اخلالگران در عرصه های نظم اجتماعی را رسالت خطیر جان برکفان نیروی انتظامی دانست و افزود: یکی از وظایف نیروی انتظامی حفظ و ارتقاء امنیت در حوزه های مختلف اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است و در این راستا پلیس مأموریت های متنوعی دارد، به طوری که امروز در جنگ اقتصادی و روانی دشمن علیه مردم ایران اسلامی با شناسایی و دستیگری مخلان این عرصه ایفای نقش می کند.

    مرادیان گفت: نیروی انتظامی به عنوان یکی از نهادهای انقلابی و کارآمد، همت خود را برای ایجاد امنیت مردم و مقابله با ناامنی، بی‌نظمی و ناهنجاری‌های مجرمان و متخلفان به حقوق آحاد جامعه قرار داده است.

    تحریم ناجا، تهدید امنیت اروپا است
    حجت‌‌الاسلام سیدصادق موسوی تاکامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص تحریم اخیر دولت آمریکا علیه نیروی انتظامی کشورمان، اظهار کرد:این اقدام امریکایی‌ها به اقدامات خوب نیروی انتظامی طی چند ماه اخیر بر می‌گردد.

    وی افزود: پلیس طی ماه‌های اخیر عملیات دستگیری بسیار خوبی را از خود نشان داد که یکی از این نفرات، دستگیری الکس سر شبکه قاچاق دختران بوده که امریکایی‌ها خوب می‌دانند که پلیس امنیت ما تا چه اندازه قوی هم در بخش داخلی و هم در بخش خارجی عمل می‌کند.

    این کارشناس ارشد فقه و حقوق اسلامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با آنکه نه بودجه آن چنانی دارد، اما کارهایی را انجام می‌دهد کارستان و این برای استکبار، خیلی سخت است.

    وی متذکر شد: تحریم ناجا، تهدید امنیت اروپا است؛ چرا که ناجا نمی‌گذارد خط ترانزیتی مواد مخدر و قاچاق به اروپا از غرب کشور به شرق، امن باشد و اگر ناجا این محور را رها کند، اروپا با تهدید جدی روبرو خواهد شد.

    موسوی تاکامی یادآور شد: امنیت اروپایی‌ها مرهون تلاش‌های مجاهدانه نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق و مواد مخدر است و بی‌شک این تحریم‌ها، به نفع کشورهای غربی و اروپایی‌ها نخواهد بود.

    نتیجه در یک جمله
    اگر تمام خشم و غضب دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آنها امریکای تروریست از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را بخواهیم در یک جمبه خلاصه کنیم باید بگوئیم که علت اساسی عصبانیت آمریکا از نیروی انتظامی ایران، تلاش این نیرو برای تحقق عدالت و اقامه عدل و قسط ، که از مهمترین آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی و از مطالبه جدی مقام معظم رهبری از ناجاست، را باید ذکر کنیم.

    فرماندهان با کفایت این نیرو سعی وافر دارند تا نیروهای تحت امر خود را در تراز پلیس انقلاب اسلامی برای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی ارتقاء دهند و این اهتمام مقدس است که سران حاکم برآمریکا را نگران و عصبی و پرخاشگر کرده است.



    مرجع : بلاغ

    بر چسب ها:
    

    نظر شما:

    1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
    2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
    3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
    4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
    5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
    نام *
    ایمیل *