• حجاب، حکم الهی و تضمین‌کننده فعالیت تکاملی بانوان
  • اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان سوادکوهی
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه هفته دفاع مقدس در سوادکوه
  • کشف گنجینه‌های ملی و بین‌المللی در دفاع مقدس
  • جشنواره شعر تبری «نوج» آبان‌ماه برگزار می‌شود
  • برنامه ۲.۵ ساله برای اتمام پل کابلی پل‌سفید
  • هزار و ۷۰۰ نقطه رانشی راه‌های روستایی مازندران ایمن‌سازی می‌شود
  • معرفی یک هزار و ۵۳۰ طرح شیلاتی به بانک‌های عامل مازندران
  • ایران در انتظار خلق حماسه سیاسی دیگر در اسفندماه
  • تابستان داغ بدون قطع برق
  • بکارگیری ۴۸۲ تیم امدادی در خدمت‌رسانی به مردم
  • عصبانیت حامیان دولت قبل از پیشرفت‌های دولت سیزدهم
  • احداث زباله‌سوز در زیراب ۳۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ۹ دستور مهم رئیس‌جمهور برای برگزاری راهپیمایی اربعین
  • اینجا حوالی اردیبهشت بوی بهشت می‌آید
  • فرمانده کل سپاه: حماسه پرشکوه خان‌طومان نقطه اوج افتخار مردم مازندران است
  • پلمب پارک جنگلی شورمست سوادکوه به‌دلیل عدم رعایت عفاف و حجاب
  • Wie man gute Frauen zum Heiraten findet
  • ۲۵۰ مسجد مازندران آماده میزبانی از معتکفان/اعتکاف بهترین فرصت برای گسترش ارزش‌های دینی
  • ایران استقلال خود را تحکیم و استقلال بسیاری از کشورهای دوست را تثبیت کرد
  • برگزاری ۳۵۰ عنوان برنامه گرامیداشت دهه فجر در سوادکوه
  • فرود همای پیروزی بر باند قلب ایرانیان/پیروزی با آمدن حق محقق شد
  • نفسی برای مازندران نماند/ خشکسالی و آلودگی هوا زیر چتر سبز
  • سپاه مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی/کینه‌ورزی دشمنان نظام در جنگ ترکیبی نمایان شد
  • جانیان اروپایی و آمریکا ناتوان و مستاصل مقابل سپاه پاسداران
  • سنگرسازی در شهر هزار سنگر/۶ بهمن؛ حماسه‌ای از جنس آگاهی و وفاداری مردم دیار علویان
  • ماجرای عجیب کمبود اسکناس در عابر بانک‌ها چیست/خودپرداز خالی و مردم سرگردان!
  • باز هم افزایش زمان انتظار برای خانه‌دار شدن/چهار دهک اول چه زمانی صاحب خانه می‌شوند
  • سواد رسانه‌ای مدیران دولت سیزدهم
  • آستین‌های که با عشق بالا زده می‌شود/ خدمت‌رسانی به مردم در اردوی جهادی بهزیستی
  • ۲۱ دی ۱۳۹۸؛ ساعت ۱:۵۲
    کد خبر: 218
    بازدید: 0 views
    امام جمعه زیراب:
    محاسبات غلط ترامپ جهان را به آشوب کشاند/خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه می‌یابد
    امام جمعه زیراب با اشاره به بیانات رهبری، مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی را اخلاص او عنوان و بر لزوم تحقیق و پژوهش در رفتار و کردار اجتماعی و سیاسی و فردی سردار سلیمانی تأکید کرد.

    به گزارش پیام سوادکوه، حجت‌الاسلام محمدزمان رضایی، در خطبه‌های نماز جمعه شهر زیراب، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیهم و با اشاره به مدافعات حضرت زهرا علیه دشمنان خدا، از جمله نقاط ضعف و عوامل سقوط جامعه بعد پیامبر را نفاق برشمرد و افزود: مردمی که تا پیش از پیامبر دارای فرهنگ مبتذلی بود و فرزندان خود را زنده به گور می کرد در طی ۲۳ سال متحول شدند اما پس از رحلت پیامبر دوباره سقوط کردند.

    وی با بیان اینکه مردم در زمان حضرت موسی به میدان آمدند و خدا نیز نعمت خود را شامل حالشان کرده و فرعون را در نیل غرق ساخت، گفت: اما قوم بنی‌اسرائیل به یکباره این گذشته را فراموش و شروع به تطهیر طاغوت کردند و در مردم صدر اسلام نیز با پیامبر تحول عظیمی ایجاد شد اما پس از رحلت سقوطی هلاک کننده داشتند و بخش کثیری از مهاجر و انصار امتحان خود را بد پس دادند و علی و ولی خود را کمک نکردند و ما آسیب دیدیم و از همین رو است که هزارو۴۰۰ سال است که استکبار جهانی کشورهای اسلامی را اشغال می‌کند و به امت اسلام گاو شیرده می‌گوید.

    امام جمعه شهر زیراب در رابطه با اینکه چرا غدیر به سقیفه تبدیل شد و امامت به خلافت و سپس سلطنت تغییر یافت و مردم هم بدون مقاومتی این امر را پذیرا شدند و در برابر چنان جسارت عظیمی که بر فاطمه زهرا، سید نسا العامین روا رفت کسی حرفی نزند، با اشاره به مدافعات فاطمه زهرا، افزود: در دل‌های آنها مرض بود اما در برابر پیامبر جرات بیان نداشتند و بعد از رسول خدا نفاق درونی خود را ظاهر کردند.

    رضایی با بیان اینکه بزرگ‌ترین ضربات را منافقان بر پیکر اسلام زدند، خاطرنشان کرد: منافق کسی است که در لباس دین، انقلاب و نظام ضربه می‌زند و کسی او را نمی‌شناسد و از خودشان چیزی نشان نمی‌دهند اما در زمان فتنه باطن خود را مشخص می‌کنند و دشمن‌شناسی همین است که نفاق را بشناسیم و انقلابی واقعی را از ادای انقلابی تشخیص دهیم که البته کار سختی است.

    وی با بیان اینکه در هفته اخیر دو بهت مردم ایران، خاورمیانه و جهان را درنورید، یکی از آنها را ترور سردار سلیمانی برشمرد و گفت: ترور سردار سلیمانی کار احمقانه‌ای بود که ترامپ انجام داد و خدارا شکر می‌کنیم که دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داد؛ ترامپ می‌توانست ترور سردار را به واسطه نوکران جیره‌خورش انجام دهد اما با پهباد می‌زند و بلافاصله ترور را بر عهده می‌گیرد و اگر غیر این رخ می‌داد، خون سردار به هدر می‌رفت و این دقیقا همان حماقتی است که یزید در به شهادت رساندن امام حسین علیه السلام انجام داد.

    امام جمعه شهر زیراب با بیان اینکه این سوء برداشت و محاسبات غلط ترامپ، ما و منطقه و جهان را به آشوب کشاند، افزود: هر بلایی که بشر می‌کشد از تروریسم جهانی به سرکردگی امریکا و صهیونیست است.

    این مسئول بهت دوم را تجلیل، تکریم و احترام تشییع جنازه این مرد بزرگ برشمرد و تاکید کرد: خون او مطمئنا امریکا و صهیونیست را غرق می‌کند و او با خون خود مسیر تاریخ را عوض کرده و این حضور میلیونی امت اسلام در کاظمین، بغداد، نجف، اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان بیانگر تغییر و رشد بلوغ سیاسی است که در دنیا ایجاد شده است.

    رضایی با بیان اینکه دشمنان با هجم عظیم تبلیغات خود دروغ را راست نشان می‌دهند، این واقعه را موجب نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمن دانست و گفت: جان تازه‌ای در راه رسیدن به آزادی در سراسر دنیا ایجاد شده است.

    وی با اشاره به بیانات رهبری، مهم‌ترین ویژگی سردار سلیمانی را اخلاص او عنوان و بر لزوم تحقیق و پژوهش در رفتار و کردار اجتماعی و سیاسی و فردی سردار سلیمانی تأکید کرد و افزود: ایشان در همه شئونات زندگی خود حتی در جنگ حدود الهی را رعایت می‌کرد و عامل به قرآن بود.

    امام جمعه شهر زیراب با بیان اینکه سردار سلیمانی در مسائل سیاسی، اهل هیچ جناحی نبود، خاطرنشان کرد: اما نباید از این عبارت سوء برداشت شود چرا که ایشان انقلابی و انقلابی‌گری خط قرمز ایشان بوده است و نسبت به کسی حب و بغض نداشت؛ برخلاف کسانی که مدعی عمل فراجناحی هستند اما در عمل جناحی عمل می‌کنند و به جای انتخاب افراد دلسوز، متعهد، توانمند، عالم و انقلابی افرادی را به‌عنوان مسئول انتخاب می‌کنند که در جناح آنها هستند.

    این مسئول با اشاره به سخنان رهبری وظیفه آحاد ملت در جمهوری اسلامی را دشمن‌شناسی، شناخت نقشه‌های دشمن و شناخت راه‌های مقابله با دشمنان دانست و گفت: سردار سلیمانی این ویژگی‌ها را داشت و شجاع خردمند بود.

    رضایی ضمن اشاره به حمله موشکی سپاه و با بیان اینکه پیش از پرتاب موشک با عملیات سایبری رادارهای امریکایی را کور کردند، گفت: این امر برای کشور امریکا که مدعی پیشرفت در این زمینه است بسیار مهم بوده و ایرانی که تا چهل سال پیش نوکر امریکا و حتی توان ساخت فشتگ کلاش را نداشت امروز به جایی رسیده که تنها کشوری است که بعد حدود ۷۰ سال به پایگاه نظامی امریکا حمله می‌کند.

    وی با تأکید بر سخن رهبری مبنی بر اینکه دوران بزن درویی تمام شده است، گفت: انگلیس خبیث و امریکا، هروقت و هرزمان که دلشان می‌خواست نقاط حساس هر کشوری را می‌زدند و کسی قدرت پاسخ نداشت اما اکنون مردم دنیا توجهشان به این امر جلب شد که ملتی به نام ایران انقلاب کرد و بعد چهل سال به چنان خودکفایی‌ای رسیدند که بدون اتکا به ابرقدرت‌های دیگر وقتی امریکا بزند، ایران نیز می‌زند و هنوز این مسیر ادامه دارد.

    امام جمعه شهر زیراب مهم‌ترین اصل عاقبت بخیری را با اشاره به سخن سردار سلیمانی پایبندی به نظام جمهوری اسلامی و دلدادگی به رهبری اعلام کرد و افزود: حفاظت از نظام اسلامی به معنای خدمت، دینداری و تقوا و حمایت از ولی فقیه برای حمایت از دین، قرآن، اسلام، ایران، عزت و شرف است و ولایت‌مداری یعنی دشمن خدا، اسلام و بشریت را دشمن خود بدانیم.

    این مسئول با بیان اینکه سیل یک امر طبیعی است، با اشاره به بدهکاری میلیاردی شهرداری زیراب گفت: هرچند اشتباهاتی نیز در این زمینه بوده است اما مردم زیراب نباید تاوان این امر را بپردازند؛ مردمی که نجیب هستند و همیشه در صحنه بوده و در تمام عرصه‌ها از خودگذشتگی نشان دادند و استاندار و نمایندگان در این زمینه تلاش کنند و شهردار و شهرداری ما را تنها نگذارند.

    رضایی با بیان اینکه تریبون نماز جمعه محل بیان گرفتاری و مشکلات مردم است، در رابطه با رفع مشکل شهرداری زیراب گفت: از مسئولان کشوری و استانی می‌خواهیم که به فریاد ما برسند؛ ما به همه مراجعه کردیم اما نتیجه‌ای نداد و ما این بی‌اعتنایی را تحقیر خود می‌دانیم، چرا به فریاد این مردم نجیب نمی‌رسید؟ صدای کمک‌خواهی ما بلند است، شهرداری تاکنون یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را پرداخت کرده و تمام ماشین‌آلات را فروخته است اما در توان شهر نیست که همه بدهکاری را پرداخت کند و برای اینکه دچار چالش بیشتری نشویم، این مسئولان به داد ما برسند.



    بر چسب ها:
    

    نظر شما:

    1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
    2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
    3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
    4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
    5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
    نام *
    ایمیل *