• حجاب، حکم الهی و تضمین‌کننده فعالیت تکاملی بانوان
  • اهدای ۲۰ سری جهیزیه به نوعروسان سوادکوهی
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه هفته دفاع مقدس در سوادکوه
  • کشف گنجینه‌های ملی و بین‌المللی در دفاع مقدس
  • جشنواره شعر تبری «نوج» آبان‌ماه برگزار می‌شود
  • برنامه ۲.۵ ساله برای اتمام پل کابلی پل‌سفید
  • هزار و ۷۰۰ نقطه رانشی راه‌های روستایی مازندران ایمن‌سازی می‌شود
  • معرفی یک هزار و ۵۳۰ طرح شیلاتی به بانک‌های عامل مازندران
  • ایران در انتظار خلق حماسه سیاسی دیگر در اسفندماه
  • تابستان داغ بدون قطع برق
  • بکارگیری ۴۸۲ تیم امدادی در خدمت‌رسانی به مردم
  • عصبانیت حامیان دولت قبل از پیشرفت‌های دولت سیزدهم
  • احداث زباله‌سوز در زیراب ۳۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ۹ دستور مهم رئیس‌جمهور برای برگزاری راهپیمایی اربعین
  • اینجا حوالی اردیبهشت بوی بهشت می‌آید
  • فرمانده کل سپاه: حماسه پرشکوه خان‌طومان نقطه اوج افتخار مردم مازندران است
  • پلمب پارک جنگلی شورمست سوادکوه به‌دلیل عدم رعایت عفاف و حجاب
  • Wie man gute Frauen zum Heiraten findet
  • ۲۵۰ مسجد مازندران آماده میزبانی از معتکفان/اعتکاف بهترین فرصت برای گسترش ارزش‌های دینی
  • ایران استقلال خود را تحکیم و استقلال بسیاری از کشورهای دوست را تثبیت کرد
  • برگزاری ۳۵۰ عنوان برنامه گرامیداشت دهه فجر در سوادکوه
  • فرود همای پیروزی بر باند قلب ایرانیان/پیروزی با آمدن حق محقق شد
  • نفسی برای مازندران نماند/ خشکسالی و آلودگی هوا زیر چتر سبز
  • سپاه مظهر اقتدار و عزت ایران اسلامی/کینه‌ورزی دشمنان نظام در جنگ ترکیبی نمایان شد
  • جانیان اروپایی و آمریکا ناتوان و مستاصل مقابل سپاه پاسداران
  • سنگرسازی در شهر هزار سنگر/۶ بهمن؛ حماسه‌ای از جنس آگاهی و وفاداری مردم دیار علویان
  • ماجرای عجیب کمبود اسکناس در عابر بانک‌ها چیست/خودپرداز خالی و مردم سرگردان!
  • باز هم افزایش زمان انتظار برای خانه‌دار شدن/چهار دهک اول چه زمانی صاحب خانه می‌شوند
  • سواد رسانه‌ای مدیران دولت سیزدهم
  • آستین‌های که با عشق بالا زده می‌شود/ خدمت‌رسانی به مردم در اردوی جهادی بهزیستی
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۹؛ ساعت ۸:۰۷
    کد خبر: 2495
    بازدید: 0 views
    قابل توجه دستگاه‌های امنیتی و قضائی؛
    سلبریتی‌ها، بازیگران ابزاری عملیات روانی دشمنان/ آگاهی‌بخشی پیش‌دستانه، راه مقابله با اغواءگران
    سلبرتی‌هایی که همواره بدلیل فقدان بینش، گرایش‌شان تابع عملیات روانی دشمنان و تنها برای دیده‌شدن است، ابزار همیشگی دشمنان اسلام و ایران برای ایجاد چالش در افکارعمومی قرار می‌گیرند.

    به گزارش پیام سوادکوه، تنها اعدام سه اوباش اخلالگر و مزدور بیگانگان، که این روزها با طراحی اتاق عملیات روانی دشمنان انقلاب موضوع روز شده، نیست که سلبرتی‌های کشورمان را پای کار بیگانگان آورده، بلکه در دهها مورد پیشین نیز عده‌ای سلبرتی، که تنها هنرشان سوءاستفاده از زیبایی‌های خدادادی و بازیگری و شیک پوشی و زندگی لاکچری مرفهانه است و هیچ آشنایی عملی با زندگی توده‌های مردم بویژه محرومین ندارند، در بزنگاه‌هایی که آمریکا و اروپا نیاز به تضعیف نظام اسلامی و تحقیر ملت بزرگ ایران را دارند، به میدان می‌آیند و با ریختن اشک تمساح، نقش خود در سناریوی دشمنان ایران را به‌خوبی بازی می‌کنند و تعجب در اینجاست که از فضای امن کشور، که ناشی از خون شهداء و مجاهدت جریان وفادار به انقلاب و حزب‌اللهی‌هاست، استفاده می‌کنند و سیمای جمهوری اسلامی نیز با دادن آنتن و فرصت به این عناصر، فضایی را برای این سلبرتی‌ها بوجود می‌آورد که هم از توبره می‌خورند و هم از آخور! و سوءتدبیر و وادادگی برخی مسئولان نظام موجب می‌شود تا این افراد احساس کنند که دارای شخصیت و سرمایه اجتماعی هستند و برای نظام شاخ و شانه می‌کشند.

    و اما آخرین بند به آب دادن سلبرتی‌های داخلی
    سه شروری که با قمه به محل کسب و کار مردم می‌رفتند و زورگیری می‌کردند، پس از دهها مورد ارتکاب ناامن‌سازی جامعه و تعرض به ناموس مردم، سرانجام دستگیر شده و با اعتراف به جرائم انجام شده، از داخل گوشی تلفن همراه آنها فیلم‌هایی از جرح و ضرب مردم و تخریب و آتش زدن بانک‌ها و خودروهای عمومی و شخصی مردم و مبادله پیام‌هایی در شبکه‌های مجازی با بیگانگان و گروه‌های محارب از جمله سلطنت‌طلب‌ها و منافقین بدست آمد که گویای فعالیت مخربانه این سه عنصر در اغتشاشات آبان ماه سال ۹۸ می‌باشد.

    این سه شرور با اعتراف به نقش خود در اغتشاشات سال گذشته و داشتن ارتباط با گروهک‌های معاند و سرویس‌های خارجی و گذراندن دوره‌های تخریب در خارج از کشور برای ایجاد اغتشاش و وارد آوردن تلفات و خسارات سنگین به مردم و کشور، از نظر دادگاه مصداق افساد در زمین و محکوم به اعدام شدند.

    لازم است با نگاهی به اغتشاش آبان ماه سال ۹۸، که با بهانه افزایش قیمت بنزین انجام شد و گذر زمان ممکن است از یادمان برده باشد که چه خسارات مادی و معنوی به کشور وارد آورد، به یاد بیاوریم که اگرازکنارهراغتشاشی در کشور با فضاسازی سنگین دشمنان در شبکه‌های مجازی و افکار عمومی با میدانداری سلبریتی‌ها بدون برخورد قاطع بگذریم، باید همیشه در انتظار اغتشاش پشت اغتشاش و هرج و مرج و تاراج امنیت و آرامش باشیم، چیزی که آرزوی دشمنان انقلاب است.

    اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه درباره این سه مجرم می‌گوید: این سه نفر در صحنه اغتشاشات آبان سال ۹۸ دستگیر نشده اند، بلکه بعدها و در یک «سرقت مسلحانه» دستگیر شده اند و  پس از بررسی محتویات موبایل شان مشخص شده که در اغتشاشات آبان نقش داشته‌اند. آن‌ها برای ربودن اموال یکی از خانم‌ها با سلاح سرد و تهدید با اسلحه اقدام کرده بودند که برخی از بستگان آن خانم رسیدند و کمک کردند و باعث دستگیری این افراد شدند. بعد از دستگیری، مشخص شد در گوشی موبایل این افراد صحنه‌هایی که بانک و اماکن عمومی و اتوبوس‌های مربوط به شهرداری را آتش می‌زنند، موجود است و از اقدامات خرابکارانه و اعمال مجرمانه که انجام دادند، با جسارت فیلم برداری و برای برخی از خبرگزاری‌های خارج از کشور ارسال کرده بودند که در حافظه موبایل آن‌ها نیز موجود بود.”

    اسماعیلی افزود:این افراد متعلق به باند “امیر آلمانی» هستند”؛ یکی از پرونده‌های رسیدگی شده در تهران که اصطلاحاً از زبان خودشان مشهور به پرونده امیر آلمانی است، باند تبهکاری بودند که هم سابقه اعمال مجرمانه داشتند و هم در همین مقطع مرتکب سرقت مسلحانه شده بودند و از اراذل و اوباش بودند و در اغتشاشات حضور داشتند، بانک و پمپ بنزین آتش زدند و از اقدامات خلافکارانه شان فیلم‌برداری و برای شبکه‌های خارجی ارسال کردند. بعد از احساس خطر از کشور خارج شدند و به ترکیه رفتند که با پیگیری‌های مجدانه از ترکیه برگشتند و بازداشت شدند.»

    سخنگوی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: “در بررسی سوابق یکی از آن‌ها که مشهور به امیر آلمانی است، معلوم شد که سابقه خروج غیرقانونی از کشور به کشور‌های مختلف را دارد و مدتی در کمپ پناهندگان در آلمان بوده است و در آن جا با عناصر وابسته به گروهک نفاق، ملاقات‌ها و همکاری‌هایی داشته است. این فرد و این تیم در حوادث آبان میدان داری و این اغتشاشات را سردمداری کردند و این جنایاتی را که مردم شاهد بودند، رقم زدند.”

    فعال‌شدن توپخانه سایبری رسانه‌های معاند 
    به محض اعلام تأیید خبر حکم اعدام این سه محکوم در دیوان عالی کشور، رسانه‌های معاند این خبر را با تیترهای تحریک‌آمیز و مظلوم‌نمایانه بازنشر کردند و به‌گونه‌ای در صدد القای این بودند که این افراد صرفا به‌دلیل اعتراض به وضعیت معیشتی خود به اعدام محکوم شدند.

    مروری بر حجم اخبار تولیدی از سوی رسانه‌های معاند و ترندسازی آن در سطح بین‌المللی، گواه بر این واقعیت است که سناریوسازی‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران تمامی ندارد و عدع‌ای سلبرتی از همه جا بی خبر، باور کردند که برای شهرت‌طلبی خود باید بر امواج رسانه‌های بیگانه بویژه در شبکه‌های مجازی به هر بهاء و قیمتی سوار شد و خود را مدافع مظلوم و حقوق بشر جا زد، غافل از اینکه در قبال جنایات روزانه شیطان بزرگ و هم‌پیمانان آمریکا سکوت مرگ گرفته و در برابر کشته شدن دهها زن و کودک یمنی با سلاح‌های آلمانی و فرانسوی و انگلیسی و حمایت همه جانبه آمریکا از جنایات عربستان و امارات در نسل‌کشی یمنی‌ها هیچ سلبرتی‌ای دم بر نیاورد و خفقان مرگ گرفت تا نکند از حمایت شیاطین به‌خصوص شیطان بزرگ آمریکا باز بمانند و چند صباحی از زندگی ذلت‌بار خود را با حمایت غربی‌ها سپری کنند.

    سلبریتی‌ها بازیکنان اصلی دشمن در زمین رسانه‌ها
    طولی نکشید که هشتگ اعدام نکنید با پشتیبانی یگان سایبری منافقین، برخی از سلبریتی‌ها و دشمنان مغرض و همیشگی این مرز و بوم به ترند اول توئیتر در جهان تبدیل شد و بسیاری از مردم که از جزئیات اقدامات مجرمانه این محکومان بی‌خبر بودند ناخواسته با این جریان مرموز همراه شدند و جای جای فضای مجازی مملو از هشتگ اعدام نکنید شد.

    اما سئوال اینجاست که این سه محکوم چه کرده‌اند که دادگاه بدوی و دیوان عالی کشور آن‌ها را مستحق مجازات اعدام ‌می‌داند؟.

    هزینه ای که اغتشاش‌گران روی دست مردم و کشور گذاردند
    در اغتشاشات آبان ۹۸، براساس گزارش های ارائه شده، ۱۹۳ مرکز دولتی و عمومی، ۹۹۱ بانک، ۱۲۳جایگاه سوخت و ۵۳ مقر نظامی و انتظامی، ده ها آمبولانس و اتوبوس شهری، ایستگاه‌های اتوبوس درون شهری و… هدف حملات مهاجمان قرار گرفت و دچار تخریب و آتش سوزی شد.  این آسیب‌ها حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است. اغتشاشاتی که نه تنها میلیاردها تومان به کشور آسیب مستقیم وارد کرد بلکه اولاً برای معاندان مسلح، فضایی آماده کرد که بتوانند به زیرساخت های گران قیمت شهرها و مناطق حاشیه برخی شهرها آسیب جدی وارد کنند و ثانیا باعث شد مسیر اعتراض مردم به نحوه تصمیم گیری در اعلام قیمت بنزین منحرف شود و در نتیجه حرف به حق مردم شنیده نشود. مردمی که در همان برهه بارها تاکید کرده بودند که باید با اغتشاشگرانی که با آتش زدن اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت، مسیر صحیح اعتراض را منحرف کرده اند، با قاطعیت برخورد شود. ضمن این که درباره بازداشتی های این اغتشاشات هم اسماعیلی در آذرماه ۹۸  از غربالگری اغتشاشگران گفت و از تاکید ریاست دستگاه قضا برای آزادی سریع افرادی که در این زمینه “کم تقصیر” یا ” بی تقصیر” بوده اند، خبرداد.

    محاکمه در کمال دقت
    در نهایت، با صدور کیفرخواست از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، پرونده باند امیرآلمانی برای رسیدگی به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی اعاده شد و پس از تشکیل جلسات دادگاه و رعایت تشریفات دادرسی از جمله حضور وکلای مدافع متهمان، اعضای باند امیرآلمانی مجرم شناخته شدند.

    سه فرد اعدامی در دادگاه و طی چند جلسه مورد محاکمه قرار گرفته و با بررسی اسناد و مدارک مثبته در سرقت‌های متعدد، ضرب و جرح شهروندان، اقدامات مجرمانه امنیتی، تعرض به ناموس مردم و مشارکت فعال و میدانداری در اغتشاش آبان ماه سال ۹۸ و تخریب و به آتش کشیدن اماکن دولتی و خصوصی و نابودکردن اموال مردم نقش جدی داشتند، این سه نفر را مفسد فی‌الارض شناخته و حکم اعدام را برای آنها صادر کرد.

    در مجرم و وابسته بودن این سه نفر به محافل بیگانه همین بس که کسانی از داخل و خارج تمام قد به حمایت آز این سه نفر مبادرت ورزیدند که از نوک سر تا شصت پا غرب‌زده و وابسته به هویت غربی هستند، البته در میان این سلبرتی‌ها چند نفری هم هستند که از سر غفلت و نادانی و با تصور مظلوم بودن این سه نفر خواهان عفو این سه شرور شدند که با پی بردن به ماهیت محکومان، باید عذرخواهی کرده و از این پس هوشیارانه‌تر و با مطالعه دقیق به موضع‌گیری مبادرت ورزند.

    راست‌آزمایی ادعاهای یک وکیل
    پس از تشکیل جلسات دادگاه، فردی تحت عنوان وکیل اعضای این باند تبهکارانه، مصاحبه‌هایی را تحت عنوان وکیل پرونده با برخی از رسانه‌ها انجام داد و مدعی شد که به پرونده موکل خود دسترسی نداشته و یا به او اجازه ورود به دادگاه نداده‌اند که این موضوع با واکنش قوه قضائیه مواجه شد.

    بر اساس اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، وکیل امیرحسین مرادی یکی از اقوام او به نام مریم مرادی است که در تاریخ ۲۱ دی ماه ۹۸، اعلام وکالت کرده و پرونده وکالت متهم به وی واگذار می‌شود. اسناد موجود از مطالعه پرونده توسط این وکیل حکایت دارد.

    همچنین دو محکوم دیگر به نام‌های سعید تمجیدی و محمد رجبی نیز به دلیل عدم توانایی مالی از دادگاه درخواست وکیل تسخیری می‌کنند که وکلای تسخیری آن‌ها نیز در جلسات دادگاه حضور داشته و به دفاع از موکلان خود پرداخته‌اند.

    بازخوانی اعمال مجرمانه اعضای باند امیرآلمانی حکایت از این دارد که این افراد معترض نبوده بلکه به‌دنبال ایجاد آشوب و سوءاستفاده از اغتشاشات برای دست زدن به اعمال مجرمانه خود از جمله سرقت مسلحانه بوده‌اند و استفاده از کلیدواژه معترض در رسانه‌های معاند صرفا برای سرپوش گذاشتن بر ماهیت مجرمانه باند امیر آلمانی است.”

    آگاهی‌بخشی پیشدستانه، راه مقابله با اغواءگران
    مردم و حتی برخی از این سلبرتی‌ها تحت تاثیر بمباران خبری و فضاسازی‌های رسانه‌ای به‌خصوص در فضای مجازی، دچار انحراف شده و متناسب با اهداف طراحان توطئه‌گر، به موضع‌گیری می‌پردازند. بسیاری از رسانه‌های متعهد و انقلابی بواسطه نداشتن اطلاعات کافی قادر به مقابله بموقع با آتش و تهیه دشمنان نیستند. قوه قضائیه و سخنگوی این قوه زمانی اقدام به افشای واقعیت‌ها می‌کنند که دشمن توانست بسیاری را بفریبد و سناریوی خود را تا حد زیادی به پیش ببرد.
    بدین جهت، پمپاژ اطلاعات صحیح و بموقع از سوی دستگاه‌های امنیتی و قضائی، راه حل جدی در عقیم گذاردن طراحی‌های پیچیده و چند لایه دشمنان انقلاب برای ربایش افکار عمومی و گمراهی هرچه بیشتر سلبرتی‌های بی‌هویت و یا با هویت غربی است.

    ترحم بر پلنگ تیز دندان…
    اگر بناباشد با هو و جنجال، مجرم و گناهکار را از پنجه عدالت رهانید و خون بیگناهان را پایمال کرد، در نظام اجتماعی خشت روی خشت بند نمی‌شود. درست است که با سحر فضای مجازی عده‌ای می‌توانند واقعیت‌های جامعه را ابتداء در فضای ذهنی و سپس در کف جامعه تغییر دهند، اما همگان بر این حقیقت معترفند که مجازات مجرمان عامل بقاء درستکاری و فضیلت‌های اجتماعی می‌شود و اگر با خاطیان و بزهکاران برخورد قانونی نشود، بی‌قانونی و ترجیح رابطه بر ضابطه حاکم خواهد شد و آنگاه تحت هیچ شرائطی نمی‌توان کشور را اداره کرد.

    آنانی که در مقابل جنایات قدرت‌های شیطانی جهان و نسل‌کشی‌های آنها سکوت می‌کنند و در جای دیگر برای جلب رضای همان قاتلان از اجرای عدالت واهمه دارند و خواستار توقف حکم اعدام برای چند نفر جانی و جمایتکار می‌شوند، در واقع در ارتکاب جنایات با مجرمان اصلی شریک و سهیم‌اند و باید علاوه بر محکمه وجدان انسان‌ها و دادگاه قضایی، در محکمه عدل الهب نیز باید پاسخگو باشند که چرا یک جا بجای حرف زدن و اعتراض کردن، سکوت کردی و در جای دیگر که باید تائید و حمایت کنی، انتقاد می‌کنی و خواستار توقف اعدام و عفو و بخشش می‌شوی. در اینجاست که باید مصداق آن ضرب‌المثل نغز ایرانی را به خاطر آورد که: ترحم بر پلنگ تیز دندان، ستمكاری بود بر گوسفندان.



    مرجع : بلاغ

    بر چسب ها:
    

    نظر شما:

    1- گزینه های ستاره دار الزامی می باشند.
    2- ایمیل شما نمایش داده نمی شود.
    3- لطفا جهت دریافت پاسخ نظر خود حتما ایمیل خود را بصورت صحیح وارد نمائید.
    4- لطفا نظر خود را به صورت فارسي تايپ نماييد.
    5- نظري که حاوي هر گونه توهين باشد، انتشار داده نمي‌شود.
    نام *
    ایمیل *